tisdag 2 juli 2013

Pinsamheter...

Ibland skäms ja över mina egna handlingar.. Satan i gatan... 

Skickade ett meddelande till killen från spinningen... Åååhhh direkt efter jag klickade "skicka" så kokade jag över av Pinsamhet... Hahahahaha!!!! 
Inväntade svar i ungefär en timme men det kom inget.. När jag minst anade det kom det.. ;) 
Vi skrev till varandra i ungefär en halvtimme sen vart jag för trött.. Haha ;) klockan var ändå halv 1 på natten så tyckte att det var dags att sova. 
Iaf han ville att jag skulle komma på spinningen som är på onsdag och sa att jag skulle gå, borde väl gå och prata med honom antar jag ;) hehe usch vad sånt här e jobbigt.. 
Har en killkolpis som jag berättat allt för och han sa att enligt en killes perspektiv är spinningkillen intresserad och hade han inte varit det hade han aldrig svarat osv. Aja det återstår att se.. Har en månad som jag e ledig och kan undersöka på ;) 

Tisdagar e alltid sega, jobbigt att gå upp, ännu jobbigare att försöka vara trevlig på jobbet.. 
Imorgon börjar jag klockan ett, ska iväg och göra lite ärenden osv på morgonen sen hem och tvätta.. Blir jätte mkt tvätt efterssom sonen har med sig sina badkläder och handduk till skolan varje dag, och ett ombyte. Tvättkorgen börjar bli full.. Tur att jag har tvättmaskin hemma och slipper boka tvättstuga. 

Nu ska ja gå bort och hämta sonen från skolan. 

/mammi mup

Inga kommentarer: