torsdag 27 juni 2013

Gårdagskvällen :)

Hade verkligen jätte roligt :) Vi kom fram först till resturangen, utlänningar som vi är ;) , och tog en drink och inväntade de övriga.. vi var runt 45 pers.. :) rikigt skoj!
Maten var kanongod och provade saker som jag ALDRIG skulle ätit förrut.. friterade små bläckfiskar till exempel.. men det var super gott... efter maten så åkte vi till en ny bar som öppnat, det var mest engelsmän där och musiken var väl inte super bra men aja.. vi drack några mojito och for vidare till ett annat ställe som ligger precis vid pizzerian.. där dansade vi och drack mer mojitos. ;) haha

dansade och dansade.. hade världens chans på en av killarna jag spanat in från spinningen, tror ni inte att det kjommer fram en bekant till mig och började dansa med mig och kramade mig för att han tyckte jag var såå snygg.. fan i hans moster.. då vart jag lite sur och sa att ursäkta men kjag e här med mina vänner från gymmet och vill dansa med dom.. tog ett tag innna han fattade vad jag menade men när han väl gick och jag fortsatte dansa hade den andra killen gått vidare mot en Annan tjej (som dessutom var gift med ungar) och stog och dansade väldigt intimt med henne.. kan väl säga att jag tror att hon har en del att förklara för hennes man idag.. hrrm..
så ja men det var kanske inte menningen.. han kom fram till mig på resturangen och sa hej jag heter JOse, jag har inte sett dig förrut.. och jag vart alldeles chockad för vi e taggade på Facebook på en bild från just spinningen.. aja.. :) haha


summan av kardemumman är att jag hade jätte roligt, kom hem halv 5 och sov tills 11.. :) e fortfarande lite trött och har ont i fötterna men det var det värt ;)

un ska jag ringa och se hur min snutt mår.. saknar han massor..

/Mammi mup

Inga kommentarer: