tisdag 25 juni 2013

Så otroligt trött...

Sovit som en kratta,, är alldeles för varmt.. Och dessa bli ännu varmare.. Jösses.. 
Var på Spinning igår, tjejen som håller i det ska sluta så hon kör bara en vecka till.. Ska ut och äta med spinningklassen på onsdag :) kan bli riktigt trevligt :) 
För ett halvår sen hade jag bara tackat nej och inte vågat.. Men nu jävlar.. :) ingen kommer och knackar på dörren utan jag måste ta för mig lite.. :) så stolt över mig själv att jag vågar.. Hehe 

Sonen tillbringar eftermiddagarna tillsammans med sn faster och kusin den här veckan, hon har semester och tillbringar veckan i min och Ps gamla lägenhet.. Nära och bra. Sonen har juh börjat på sommarskola, funkar jätte bra, han får bada och de gör läxorna som de behöver göra under sommaren.. 
 
Nu ska jag gå och duscha och sen hänga tvätt på tak terassen och sen gp och sova.. 
Sov gott.. 

/mami mup

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är duktig! Tro på dig själv och som du sa ta för dig. Älskar er. mamma