onsdag 26 juni 2013

Onsdag. Dagen D.

Ikväll ska jag ut och äta med folk från gymmet, sonen har åkt till Murcia på kalas och jag har tills imorgon eftermiddag för mig själv. fy bubblan vad skönt :)
Ska först hem och sova siesta en timme, sen byta om och ner till gymmet och gå på spinning sen hem och duscha och fixa iordning mig och kl 22 kommer en kille och hämtar upp mig och så åker vi tillsammans till resturangen :) Sen efter middagen ska vi ut och dricka en drink vid pizzerian så det blir nära att gå hem sen ;) hehe
Vette tusan vad jag ska ha på mig bara.. funderar på liknande jag hade när jag var ut och åt med familjen i lördags, shorts och blus.. måste prova. :) annars blir det ngn klänning :) shit e nog lite nervös ;) hahaha jösses... hehe
nej men ska försöka och andas och ha så roligt det bara det kan bli ;)

nehepp , ska gå och mumsa i mig mat och sen åka hem..

uppdaterar er imorgon ;) hehe

/Mami mup




(Mamma & Pappa Saknar er! <3 )

Inga kommentarer: