onsdag 19 juni 2013

Det trodde jag inte,,

Att det verkligen var ngn som läste :) men fel hade jag :)  kul att ni läser ;) 

Jobbar 9-17 varje dag den här veckan. Gör inte mig så mycket, tycker att det är rätt skönt att hålla koll på vad som beställs och vad som säljs osv. Lite kontroll behov har jag nog allt ;) 
Som ni kanske vet (ni som följer mig på instagram) så säljer vi träskor i butiken, igår iaf så sålde jag 7 (!) par! Riktigt bra :) 

sonen har åkt iväg till La Manga idag på skolutlflytkt, dom skulle åka till stranden, vi har vår strand 500 meter här ifrån men nej dit kan dom juh inte åla så vi föräldrar fick betala 300 kr för att dom skulle iväg till en annan. Hoppas bara att han får roligt. 

Han var på ett födelsedagskalas igår, han bästa kompis Paulo som fyllde 6 år. Vi var där från klockan 17-20:30. Jag var helt slut och ville verkligen bara hem efterssom jag visste att ja skulle hem och packa hans väska och förbereda kläder osv tills idag, hur som helst han fick världens frispel när jag sa att vi skulle åka hem, började kasta sina skor och bråka och skrika. Jag tog upp hans skor och tog av honom i armen och försökte ta med honom ut så lugnt som möjligt. Helt omöjligt. Ungen skrek och Gormade. Jösses vad pinsamt jag tyckte det var.... Jag försökte vara så lugn som möjligt, vad gör han då, jo biter mig i armen!! Gjorde så jäkla ont.. 4 ggr bet han mig tills jag fick nog. Då jäklar vart jag arg. Han åkte isäng direkt när vi km hem. Blir så trött på honom när han beter sig så. Finns ingen anledning till det alls.

Idag tänker jag skippa spinningen och bara vara hemma, orkar inte. Är trött och känner mig helt slut i kroppen. Värmen hjälper till också. Sover varje natt med fläkten på det är föööör varmt.. Igår var det nästan 26 grader inne i mitt sovrum bara!! :/ 

Nu är min andra faster här med några kompisar till dom.. Men deras kompisar åker hem på söndag och dom stannar nog några veckor till.. 
Tänkte jag skulle be min fasters man att hjälpa mig skruva upp hyllor och några tavlor innan dom åker hem. Måste juh utnyttja dom lite ;) hehe 
Dom tog med sig två dalahästar som jag bad dom köpa och bulgur :) det är så himla gott.. Blir nog det ikväll till middag tror jag :) tzasiki och kyckling.. ;) mmmm vad gott.. 

Sitter och tittar på Jamie oliver 15 minutes meals jäklar vad duktig han är! :) 
Nej nu ska jag gå. Ha en bra dag! 
/mami mup 


Inga kommentarer: