tisdag 19 februari 2013

Pinsamhet x5

Var på Spinning igår, och när vi kom dit så lämnade jag Sonen som vanligt i lekrummet och när jag kom ner tillbaka så var cykeln bredvid mig reserverad. Tänkte inte mer på det utan ställde in cykeln och började värma upp. När passet började kom gymmets snyggaste kille in och satte sig bredvid mig!!!!!!!! Jag dog!!!!!! :D haha
Jag har spanat in honom i en månads tid och när han väl kommer nära sitter man och svettas och luktar illa! Hahah

Jag har otroligt ont i foten, vet inte riktigt vad jag gjort men antar att det är efter pedalerna på Spinning cykeln. Gör bara ont i den ena så måste väl vara att jag trycker fel på den.

Sonen kom hem från sin pappa igår, allt hade tydligen gått bra, förutom att läxorna var knappt gjorda. Så han fick bakläxa tills idag. Är imponerad hur fort han har hunnit kommit ikapp de andra barnen i hans klass, nu skriver han sitt namn utan problem och räknar och har sig. Knappt jag kunde det när jag var 5.

Kom just in en kund, måste gå,

Ha det bra.

/ mammi mup

1 kommentar:

Hanna sa...

BRAAAA att du börjat igen, inte glömma bort bloggen;) SKRIV MEER! HAHA! PUSSSS fina du! <3