söndag 17 februari 2013

Jösses, har nästan glömt bort

Att jag hade em blogg..
Kanske dags att skriva ngt.. Uppdatera er vad som händer i mitt/vårt liv.

Vardagen flyter på och känns skönt att vi nu kommit in i ordentliga rutiner med mat, skola, jobb osv. Jätte skönt. För det tog ett bra tag men nu känns det jätte bra. Sonen trivs på skolan och har hunnit ikapp de andra i hans klass och då har de gått i skolan sen de var tre och sonen har precis börjat..så jag är enormt stolt över honom! :)
Jag har börjat spinna 3 ggr i veckan, jätte skönt att röra på sig. Har nu också vågat ta mig dit själv och inte förlitat mig allt för mkt på min faster som tränar med mig. Vilket har stärkt mitt självförtroende otroligt mkt.. :) för några månader var det inget alternativ, att ens träna inte mindre åka och träna själv så ja.. :)

Sonen befinner sig hos sin pappa i helgen, han kommer hem på söndag eller måndag. Får se hur det blir. Jag har nämligen bråkat med honom fram och tillbaka och det känns som om jag inte har ngt att säga till om fastän jag har ensam vårdnad och ungen bor hos mig.. Idiot. Jag är så trött på allt tjafs med honom, önskar faktiskt inte att hans fanns med överhuvudtaget, även om sonen vill träffa honom.. Fast det e knappt han vill det heller, det är bara för att han vet att han får massa saker när de träffas, jag e elaka mamman med regler och rutiner och han är snälla pappan som skämmer bort han med saker och godis. Aja får väl vara så en stund nu då.

Den 8e mars kommer min mamma o syster ner, längtar ngt otroligt! :) från att ha träffat dom nästan varje dag till inget alls har också vart en stor omställning. Det ska bli skönt att ha dom här några dagar :)

Sitter på jobbet och sluta kl 13:00, då ska jag gå hem och städa och tvätta. Skönt att ha det gjort sen inför veckan.

Ha en bra dag!


/mammi mup



Inga kommentarer: