torsdag 6 december 2012

Fiesta, dia de constitución

Idag är det fiesta här i Spanien, nån slags nationaldag.. Orkar inte bry mig, har sonen hemma tills på måndag då skolan är stängd.
Idag är han med mig på jobbet och imorgon ska han åka till murcia och vara med sin farmor hela helgen. Fy fasen vad skönt. Jag behöver vara själv och få sova ut! Så imorgon efter jag har lämnat honom så ska jag och min faster gå på breaking dawn part 2 :) som jag längtat efter att få se den!! :) måste tyvärr se den på spanska men får köpa dvdn när den kommer.

Har inte hänt så mycket nytt, jag har jobbat och varit hemma och fixat och donat.. Idag när jag slutar jobbet så blir det hem och städa och tvätta kläder. Ngt av en favoritsyssla (not).


Nu ska jag gå. Ta hand om min förbytta unge, beter sig som djävulen själv. SUCK!!!!

/irriterad mamma

Inga kommentarer: