söndag 25 november 2012

Usch..

Jag är ett fetts.. Måste bara konstatera de.. Usch! Ätit en sallad idag, efter den åt jag en påse ahlgrens bilar och ett wienerbröd och så dricker jag fanta till.. Hallå hur jäkla dum får man vara?! Aja skit samma, nu är det redan gjort..

Enen tydligen verkar juh inte killarna tycka det iaf, häromdagen vart jag utbjuden tre ggr av tre olika killar!! Haha en Av dom var Guardia civil vilket är Militärdelen av spanska polisenheten.. Haha ja vad säger man.. :)

Jag jobbar i vanlig ordning och när jag slutar så blir det hem och stryka sonens uniform och laga mat, super roligt.. Hrrrmm..
Han hade massa läxor också som lär göras. Igår städade jag hemma och tvättade upp våra sängkläder.. Måste köpa mig en torktumlare! Tror det kan vara värt så här på vintern! Det tar juh as lång tid annars innan det blir helt torrt!


Aja ska gå o ta hand om en kund..

Ser i later aligator ;)
/ mammi mil

Inga kommentarer: