torsdag 14 juni 2012

Tjena hejsan..

Sitter i butiken och skriver, jobbar har idag, imorgon po pozzerian. funkar faktiskt riktigt bra med bode jobb och sonen.. min faster passar honom medans jag jobbar och eftersom det inte ar so monga timmar funkar det bra.. :)

Det ar varmt som tusan har och vi har redan fott lite farg och blivit bruna, ater god mat och har redan smakat po sangria ;) haha Super gott juh .. :)
I tisdags var vi ivag till Elche och kopte lite klader, de solde ut for inkopspris och hittade en hel del, skulle vilja aka en gong till innan jag aker hem igen, for det fanns otroligt mycket klader.. :) Snygga och billiga som sagt :)

Sonen har traffat sin farmor en dag, det gick bra fram till avlamningen, fick lov att ringa och froga var de var nagonstans for de kom inte po den tiden hon hade sagt.. nej do hade hon (farmorn) bestamt att hon skulle lamna sonen 3 timmar senare an den tiden vi kom overrens om, do vart jag arg och akte och hamtade honom po en gong, j-a stil sager jag bara.. hon kunde iaf ringt och fragat.. men typiskt j-a spanjor satt.. och hela sonens pappas familj ar soo respektlosa gentimot mig so det finns inte.. idioter!

Aja hur som helst, ska go och ta hand om lite kunder nu.. ha det bra hemma i Sweden. :)
Kram mami mup

2 kommentarer:

Hanna sa...

Åhh ni verkar ha det toppen!! :) (bortsett från det med G´s farmor då!) NJUT vännen! Saknar er! PUSS

Natta sa...

Du.....kom hem :(

Kram