lördag 23 juni 2012

Dagen efter midsommar..

Hej igen. :)
Sorry har inte orkat skriva ngt,  det e sooo varmt! och sen jobbar jag och har haft fullt upp med forberedelserna infor midsommar festen som jag hjalpt min faster ordna. stog hela dagen igor och hackade och skar mat och forberedde massor.. josses..  har aven hunnit med att klippa mitt har och gjort mina naglar, haret blev hela 4 cm kortare och uppklippt jag ar nojd(!) och naglarna langa och naturliga (eller so naturliga det gor att fa med gele naglar haha ).
hade verkligen jatte trevligt po festen, hade po mig en rosa blommig klanning och midsommar krans so klart :) min faster ville inte ha sin so jag hade den ist. :) haha lurade nogra engelsman att det var en gloria och att mitt namn betyder angel po svenska och att det var darfor jag hade den po mig.. haha en kille kallade mig "my angel" hela kvallen..haha
det var det som var trevligt, for pratade med manniskor som jag normalt sett inte pratat med nogon gong under alla ar jag bott har och varit har nere, och han som kallde mig hans angel jobbar faktiskt po min faster hus och har gjort i 2 veckors tid nu men jag har liksom aldrig hort honom prata eller saga nogot och visste inte heller hans namn so kallade honom Mike tills han berattade sitt namn for mig.. haha :)
hade verkligen jatte trevligt och det var helt vart att mo doligt idag for :) Sonen har akt till sin farmor nagra dagar, han kommer tillbaka till mig po onsdag... ska bli skont att bara slappa och ta det lungt utan honom nogra dagar, behover det verkligen..

jobbar dubbelskift idag och imorgon, po morgonen idag po pizzerian och nu i butiken, imorgon bitti i butikne och kvallen po pizzerian... ikvall blir det lungt och skont och nar jag kommer hem ska jag sova :) lovely :)

Okej min fina, ha det bra. :) Skriver snart igen och uppdaterar er med mina tokigheter som jag har for mig ;) haha
Kramar Mammi mup'

1 kommentar:

Hanna sa...

Ääääntligen ett inlägg!! Eller det var ju två till och med:D Fortsätt så:)

PUSS på dig snygging!