onsdag 2 maj 2012

Lill lördag

Japp så kallas onsdagen, sjukt för själv tycker kg inte att de finns några som helst likheter!

Jag sitter på praktiken o är helt klar med mina uppgifter, o handledaren är på möte så jaa jag sitter bara här i väntar... Tänkte jag skulle passa på o blogga..

I måndags var jag o sonen o köpte presenter till honom, han fyller nämligen år på fredag. Köpte en pyjamas, pussel, en målarbok, en film och sen några små bollar som kassörskan sa var populära.. Ja massa saker köpte jag, men de e bra saker o jag vet att han kommer tycka om de, det kom också ett stort paket från spanien i måndags, från hans pappa. Vart alldeles chockad att han engagerat sig sååå mkt för de har nämligen aldrig hänt att han skickat saker på hans födelsedag de e nämligen knappt att an ringer så ja döm min förvåning..

Det är jätte fint väder idag o känner bara för att åka hem o vädra ut hela lägenheten, torka golv och sätta på de nytvättade mattorna.. Men de luktar kobajs ute så det kommer inte luta gott inne :/
Imorgon ska jag baka en tårta till sonen, han ville ha de sa han med massor med strössel på :) så de ska han få :)

Nehepp kanske ska se levande ut, glömde hörlurarna hemma så det blir en tyst dag idag :/

/mammi mup

1 kommentar:

Natta sa...

Ditt håååååår kvinna!! Vad gör Du med det? Växer så in i bängen ju :)

Puss min fina