lördag 28 april 2012

Lördag..

Ja ensam lördag igen, som vanligt.. börjar bli jäkligt trött på deet här nu fanimej. ingen jäkel som vill ha mig där ute.. fan fan fan fan fan fan fan fan..

inte ens min egna familj vill umgås, dom har fullt upp med sitt. längtar efter den dagen jag också kommer ha fullt upp och inte hinner träffas. kommer ihåg när jag bodde i Spanien och längtade efter att komma hem och umgås med mina syskon och föräldrar. vi umgicks flitigt första året när jag bodde hemma men nu nästan aldrig. om jag inte insisterar på att vi ska träffas.. aja. jag är inte alls bitter. nej inte alls. jävla lördags helvete.

Dagen har faktiskt varit helt okej ändå trots det bittra avslutet. vi cyklade till affären och köpte lördags godis och hyrde film sen hem och åt lunch.. köttbullar.. :) mums! :) sen har vi myst inne och skrattat så jag nästan kissat på mig.. min son är fasiken den roligaste som finns.. haha :D



ja nu ska jag fortsätta min bittra jävla lördag. positivt att jag får krypa ner i en renbäddad säng iaf. skönt.

/mammi mup

1 kommentar:

Hanna sa...

Åhh vännen! Jag skickar massor med kramar till dig! (och även till din lilla charmör;) haha)

Du är en underbar vän och jag önskar du var här så kunde vi umgås massoooor!!! :) Jag hoppas även att prinsen för dig dyker upp snart! Du förtjänar allt du vill vännen<3 PUSS & KRAM Hanna