söndag 2 oktober 2011

Hallå..

Var ett tag sen såg jag nu...

 I helgen har jag träffat pappa. varit hundvakt och varit på middag hemma hos min bror. En riktigt trevlig helg :)
Förra helgen hade jag några timmar ledigt från sonen och mina tjejkompisar från Västerås kom hit. Det var super kul! Vi lagade massa mat och drack vin och snackade massa strunt.. :) Massa skratt och skoj!

Har precis druckit en kopp te och ätit en macka, det är väl ursvenskt eller hur.. haha :)

Sonen har blivit sjuk, lite feber och hosta. så typiskt. så jag ska se hur han mår imorgon annars får han vara hemma med mig.
Imorron ska jag tvätta med, har en hel del att tvätta. så jäkla tråkigt.
ska byta rent i sängarna och tvätta köksgolvet.
Imorgon ska jag även ringa ett samtal om praktik, har sökt en tjänst som jag verkligen ha och tänkte se om det finns någon chans att jag kan komma dit och "praktisera" för att öka mina chanser. återkommer hur det gått/går.

Nu ska jag dricka upp mitt te och sen krypa ner i säng med mitt Nintendo DS. :)

/mammi mup

Inga kommentarer: