lördag 8 oktober 2011

Dålig på det här..

på att uppdatera bloggen, fast samtidigt så vet jag inte om det är någon som läser men aja..

Det är helg ännu en gång, jösses vad veckorna går fort.

Idag har vi varit på Rättviksmarknad med mamma, styvpappa och min mammas kompis. riktigt trevligt hade vi.
Sonen åkte karuseller, åt hemmagjord kola och korv  med bröd. precis som det ska vara på en marknad.
fyndade tyvärr inget märkvärdigt, eller jo köpte 4 böcker för 50 kr, och formar till min muffinsform. det blir nog bra. :)

Sonen älskar juh nr jag gör muffins med klet på som han säger.. :) hahah

Oj jösses måste berätta han sjöng en sån fin sång idag hahahaha
kommer tyvärr inte ihåg hur den gick men när jag gör det såå ska jag skriva den här, jag lovar.. :) haha

Nehep, ska gå o sova.

/mammi mup

Inga kommentarer: