torsdag 14 juli 2011

Sol!

Trodde faktiskt vi skulle ha dåligt väder när vi kom hem  men det har faktiskt varit sol och fint nästan varje dag, men det konstiga är att det är kallt. sitter man i solen så värmer det men sen blåser det kallt.. skumt..

hur som helst, har börjat förbereda sonens väska inför hans resa till sin pappa.
det är med blandade känslor kan jag lova som jag skickar iväg honom. oron finns alltid kvar och kommer nog alltid vara där oavsett om jag vill det eller inte. litar inte alls på mitt x och jag e rädd för vilka upptåg han kan hitta på. ljug en gång och lögnare för alltid.

hur som helst, vi försöker hitta på saker varje dag så att sonen gör av med energi så att han inte orkar bråka eller skrika med mig, som just nu är han faktiskt ute och spelar fotboll med en av våra grannar, nej inte ett barn utan fakiskt en farbror som började spela med honom. tror att båda två har jätte roligt.. :)

ska sätta igång diskmaskinen och gå ut jag med, sen kanske vi åker till mamma och badar, får se.. :)
Ha en bra dah mina underbara.

/oroliga mamman.

Inga kommentarer: