lördag 16 juli 2011

En månad..

Barnledig. Sjukt lång tid. Tyvärr har jag inget val. :(

Sonen åker till sin pappa inatt, planet lyfter 02:15. Måste vara där två timmar innan, då sonens pappa kommer med det plan som de ska flyga tillbaka med. så incheckningen måste jag göra.
är jätte nervös. vill inte. samtidigt ska det bli lite skönt att vara själv. behöver ta igen mig. det behöver alla ensamstående. det är då man blir en bättre förälder skulle jag vilja påstå. men en månad. suck. förhoppningsvis kommer det gå jätte fort.

vi ska äta lunch, sonen ska duscha sen ska vi sova en timme och sen ska vi åka på dop. bror min som har dop för sin son O. Efter dopet åker vi mot Västerås, tar en paus och hämtar upp bästa N som följer med mig som sällskap i bilen. (tack hjärtat!!)  sen mot Arlanda.

Älskar dig mer än ord kan beskriva! <3
Nu ska jag laga mat. känner mig smått deprimerad idag. nere soom fasen. suck.

/Deppiga mamman

Inga kommentarer: