onsdag 22 juni 2011

OJ nu var det ett tag sen.

Förlåt, har varit jätte dålig på att blogga, varje gång jag tänkt skriva har jag gjort nåt annat ist. kanske för att jag vet inte ritkigt hur jag ska formulera mig.
vet inte riktigt hur jag ska kunna skriva så att det blir bra.

Jaha vad är nytt då?!
Inte så mycket faktiskt, men bollen är i rullning nu och flytt ser ut att kunna bli akuellt väldigt snart. det gillas mer än något annat. Äntligen! :-)
MEN vågar inte riktigt ta steget, är rädd att jag missuppfattat ALLT och att jag inte kan flytta egentligen.
men har iaf bestämt att senast nästa vecka dvs innan den sista juni så att det räknas 3 månader därifrån. sen dagis ska jag också säga upp nästa vecka, så att det är klart tills att vi flyttar. för sonen kommer inte komma hem tillbaka till det dagiset han har idag. skönt att slippa.
skönt att slippa Dalarna kan jag känna. nu har jag gjort mitt här, behöver miljöombyte. men samtidigt inte allt för drastiskt. det ska bli skönt. och jag längtar tills mina vänner kan komma över till oss utan flera månaders planering i förväg.. :-)


Järngänget! Är såååå glad att ha er i mitt liv! <3

Jahapp ska spela lite på mitt spel men kanske skriver imorron igen OM jag orkar.
Imrron har jag juh sonen hemma, bara 15 timmar i veckan nu när ag är arbetssökande, eller arbetslös som det heter på svenska. hur som helst, när han är hemma så måste jag underhålla honom. så kasnke inte skriver.
men vi hörs. det lovar jag.

/mamma

Inga kommentarer: