måndag 6 juni 2011

Examen..

I fredags mina vänner tog jag examen. helt sjukt. bölade som en liten gris både på examensfesten och examensdagen. (pinsamt värre). men nu e det gjort, jag är helt klar med skolan. fantastiskt!! kommer sakna alla as mycket men tror att vi kommer till att ses snart igen!! :)

helgen har varit underbar. for ner till västerås i fredags efter examen. åker hem imorron tisdag.
Fredags spenderades med bästa brudarna, grekisk mat och sen häng på N´s balkong.. hahah :) underbart!
Lördagen, fixade mig och for in till Västerås hem till H, sen mötte vi upp hennes syster och deras kusin och sen ner på stan för att inhandla matsäck och sen åkte vi ut till Skultuna, där var det fotboll öl och as mycket folk! Hade jätte trevligt! Tills det började blåsa och vart iskallt!! Som tur var bodde en tjej i vårt sällskap i närheten så vi gick dit och fortsatte dricka och körde lite ölspel och "jag har aldrig". riktigt mys.. :) På den festen bestämde vi oss för att gå ut i Västerås, sagt och gjort vi gikc ner mot de andra i sällskapet som befann sig på lokala "krogen" och drack varsin cider där. sen kom bussen och vi drog in till Västerås.
BMB var vårt mål, stannade tyvärr inte länge men hade as roligt under tiden jag var där.. :) haha

Söndagen, bakis. otroligt bakis. kommer inte kommentera mer.
Måndag, sovmorgon, grillning och häng med bästa N. :) NU vet jag att jag inte är ensam! haha tack för att du också är lika "onormal" som jag.. ;) hehe

Imorron hemfärd alltså, ångest. det är vad jag får. ren och skär ångest. behöver flytta därifrån, behöver komma bort. men snart så.. :) (hoppas jag!)
Bjuder på en liten bild ifrån helgens bravader.. ;) hehe




/Mamman

Inga kommentarer: