torsdag 19 maj 2011

Torsdag kväll..

Har nyss färgat håret, badat och smort in mig. nu sitter jag här.

hade ett jätte bra möte idag! Vet exakt hur min redovisning ska vara nu för att jag ska visa vem jag är men ändå få fram budskapet i hela examensjobbet.. :) kommer bli as bra. jäkligt bra om jag ska vara ärlig.. :)

Satt kvar i skolan efter mötet, tyckte det var lika bra, men fick inte så mycket gjort så åkte hem någorlunda tidigt. somnade på soffan och sonen "byggde" ¨på sitt rum med sitt byggbord han fick i julklapp.
sen åt vi middag, båda koncentrerade i varsin bok, och sen fick sonen duscha och fick sina naglar klippna och insmord. han älskar när jag pysslar med han även om han gnäller ibland.. haha :)
sen bolibompa o i säng, jag läste klart min bok och gick och färgade håret (har inte vågat titta på resultatet ännu) och sen lade jag mig i ett varmt bad under tiden som färgen skulle verka. underbart skönt.

nu har jag smort in mig, satt igång diskmaskinen, på med spotify och ska spela ett spel innan jag går och sover. imorgon ska jag åka och hämta min mobil som varit inne på lagning, hoppas att de lyckas laga den nu!

Go natt! http://www.youtube.com/watch?v=GnBYdUXi3Eg&feature=related lyssna på de här och ni koommer bli glada.. :) det blir jag iaf.. haha

/Mammi mup

Inga kommentarer: