onsdag 18 maj 2011

Presentation...

Om en vecka ska jag stå inför skola och familj och presentera mitt ex jobb. Idag har vi haft ett förspel på hur det kan bli, vi fick gå upp på scen och köra en inledning. oj vad nervös jag var bara över det lilla. jösses.
men det gick bra och fick beröm för att han sa att jag lös och hade sådan närvaro att det inte kommer vara några problem.
blir nervös igen när jag skriver om det här. Imorgon ska jag ha en timmes "privat" lektion med honom, han ska hjälpa mig (förhoppningsvis) att komma på ett bra sätt att presentera mig i hela det här ex jobbet. Visa vem jag är som person.
här är han som ska hjälpa mig imorgon.. : http://www.carlskom.blogspot.com/

jag är såååå rädd för vad min familj ska tycka, vad de ska säga om mig och mitt arbete. jätte nervös. inte så mycket över vad de andra kommer säga men just för vad familjen ska tycka.. men det är nog för att det blir så privat på nå vis, dom vet vem jag är som person men inte vem jag är som "karriärskvinna". otroligt.

ska komma på vad jag ska ha på mig med. något snyggt. något som utstrålar jag. ja får gå i joggingbyxor.. :) hehe

Nu ska jag snart åka och hämta min huligan, han har blivit en tjatmoster och en riktig huligan. slåss på dagis nu tydligen. hmm..

/Mammi mup

1 kommentar:

Anonym sa...

Det kommer att gå galant på din presentation! Kom ihåg att andas bara!=)