söndag 17 april 2011

Västerås..

Åkte dit igår för att gå på min bästa H´s Vårfest.. :)
först träffades "järngänget" aka de fyra musketörerna utanför Spicy Hot där vi köpte Massor med mat och tog med tillbaka till Hanna, där käkade vi upp nästan all mat (den enda som lämnade var jag.. ööhh!!??)
och började göra oss mer eller mindre klara.
en efter en började förfestens inbjudna börja droppa in, riktigt trevligt..
efter det åkte vi ner på BMB (blue moon bar före detta klippan) men den krogen tyckte jag inte om, mina fötter vart klivna på och puttad hela tiden.. :/  men väl inne där träffade jag en som hade exakt likadana kläder som jag hade.. :) haha

Som ni ser en kille och jag.. :) haha

kom hem någolunda efter 2 och kröp direkt i säng, aka madrass på H´s golv.. :) haha

sonen han var hos min farbror och hade det bra, han fick en present av min kusin som han älskade.. :) haha men det betyder att jag måste bygga ihop fanskapet.. men som tur fanns instruktionsboken på spanska så tänkte att hans pappa kunde bygga ihop den när han kommer.. ;)

Nu ska jag gå o sova, är helt slut.
imorron innebär städning och däckbyte..
/Mamman

Inga kommentarer: