fredag 15 april 2011

Några timmar kvar..

..av lian... vet inte riktigt vad jag känner.. mest nervös inför nästa vecka och inför framtiden lite.. Ekonomin, Jobb, Bostad osv.
alla säger Ja men det löser sig, jo det säger dom som har någon att luta sig tillbaka på, 2 inkomster, jag har knappt en.. suck..  känns som om för varje dag som går läggs det på en tegelsten på mina axlar..

nåja ska sluta klaga, imorgon ska jag och sonen åka bort, ska bli jätte skönt o slippa hemmets alla 4 väggar ett tag.. han ska få vara med sin älskade "farbror" (aka min farbror) och jag ska få träffa mina underbara tjejor.. :)

igår plockade vi fram sonens cykel, lycklig var han! :) jag städade ur bilen under tiden.. dammsög den och kastade bort allt skit som bara legat där pg a min skära lathet.. så nu e den fin.. :)

ska göra klart lite arbeten innan jag går hem för sista dagen..

/mamman

Inga kommentarer: