lördag 5 mars 2011

Lördag..

Dagen har börjat med en asgod frulle, rostad limpa (ASGOTT!) och ägg, te och juice. :) sonen och jag njöt med varsin tidning, han med Bilsport och jag Amelia.. haha könsindelat inte alls.. ;)

ja de e juh lustigt, han fick en peng av sin "poffa" o så skulle han få välja vad han ville ha i affären, han väljer en Bilsport tidning och när jag ska betala börjar en kärring i kön bakom oss kommentera att han var för liten för den.. ÖHH?? Va?! Ska köra hela händelseförloppet:

- han e väl lite för liten för den där tidningen?
-nej det tycke rjag inte, han älskar juh allt med bilar så varför inte? (Jag)
-okej, ja men det kanske finns nån annan i familjen som kan läsa den där istället? (kärringen)
- Öh nej? det är bara han och jag så det finns det inte.. (Jag)
- jaha? så han har ingen pappa då som kan läsa?
- nu ska jag gå, hej då..

VA F*N har hon med det och göra!!?? Vad jag köper till min son? Och dessutom e det BARA bilar i tidningen!!?? inget annat"!!! trodde hon jag köpte en porrtidning åt han!? tänk att folk ska lägga sig i hela j.a tiden.. jösses!!

***ANDAS****

Idag har jag städat, sonen är sjuk så vi har bara varit hemma. plockat bort en massa kläder som e försmått för mgi och för sonen. skönt o rensa lite.. har ätit mumsig mat, soppa till lunch och kyckling med klyftpotatis till middag... sen mös vi i soffan till Bee movie.. :) det e kärlek det! <3


(Sommaren 2008)


nu ska jag gå o sova.

/Mammi mup
-

1 kommentar:

Hanna sa...

Men guud, att folk orkar lägga sig i hela tiden! Klart gabbelito ska ha en bil-tidning om han vill! :) Vännen, DU ÄR BÄST!!! Puss&Kärlek!! /Hanna