tisdag 1 mars 2011

D day..

Asså snälla när kommer jag träffa min framtide pojkvän/man? ge mig bara ett datum så jag vet liksom!?

aja skit samma, idag har jag haft någolunda fullt upp, "raggat" lite saker från de andra avdelningarna och försökt sätta mig själv i arbete hela tiden, har varit sååå trött idag att jag trodde jag skulle somna. jag somnade efter 12 och sonen kom upp halv 5, ni kanske förstår varför man e trött.. :/

imorron är det zumba igen, och imorron ska jag verkligen gå.. :) har nämligen fuskat idag, beställde kebabtallrik till mig och sonen, det var skönt efterssom jag hade tvätttid också så skönt att slippa laga mat. och som supermorsan man är så har jag massor med matlådor i frysen.;) efteråt ska jag och syster yster planera en resa som vi ska göra i vår.. :) det ser jag verkligen fram emot! sen har jag kollat min almenacka om fester som också kommer upp nu den här månaden och nästa.. :) 

(snodde en bild från min söta N hoppas de var okej stumpan!?)

så här var jag idag.. haha nästan så jag somnade på jobbet.. haha tur att det finns kaffe och raster.. nackdelen är att vi har en stor bamse soffa att sitta i under rasterna nåt som inte gör saken bättre.

Dags att sova, ska borsta igenom mitt extremt trassliga hår och sen krypa ner.

/Moder jord

1 kommentar:

Natta sa...

HAHAHAHAHA :D
Sno va Du vill för Du är bäst <3