söndag 13 februari 2011

Söndag.

Helt sjukt vad veckan gått fort. kanske bara för att jag väntat som en tok på ett besked..
fick beskedet i fredags via mail och det var inte det jag hade hoppats på tyvärr. men aja.
bara fortsätta leta och tänker inte ge upp.

igår var sonen på sitt första kalas, han var så hög på socker att han inte sovit nåt alls inatt..
sen fick vi med oss en liten 20 centimeters gäst hem.. :)  mammas hund zebban.

åkte o lämnade tillbaka honom idag och då kom min bror med deras nyfödda lille kille.. gud vad söt han var.
får mig och längta ännu mer efter en egen. måste ta och skaffa mig en redig karl först.

fick samtal igår från sonens pappa, han kommer hit över påsk och är här i 4 dagar. får se hur det kommer att gå då.. han ska bo hemma hos oss. men jag tror sonen behöver det, så det e bara acceptera det.
vilket fall som helst så kommer jag juh jobba under tiden så komme rinte ha tid att umgås med honom. (kanske lika bra)

sitter och tittar på bolibompa med sonen, vilka sjuka barnprogram det går nu för tiden. jösses. gult är fult och rosa luktar bajs. aja. kommer inte ihåg att det var sådär när jag var liten? nej tacka då var det björne och hans historier. det var underhållning de. jajamän.
tusan, hade inga taccochips hemma idag så vi fick äta vanliga det gick faktiskt lika bra det men inte riktigt lika gott.. :) man tager vad man haver.

nehepp. nu ska jag umgås med sonen. imorron ska det bakas på alla hjärtans dag och allt.
/Mamma

1 kommentar:

H sa...

Gummsan, vad tråkigt att beskedet inte var som du önskade.. men som sagt.. bara fortsätta och inge ge upp:) Du är bäst!!!!

Love u! <3 PUSSS