måndag 14 februari 2011

Alla Hjärtans dag.

Måndag morgon.
Började med att jag blev väckt av att sonen skrev för fulla muggar, rusar upp och tror att det hänt nåt men det var klart att det inte hade. han ville bara ha vatten. smart unge vet hur man får upp mamma.
körde iväg honom till dagis, och nej bil(fan)en hann inte ens bli varm på den resan, dit eller hem.
fick lov att åka handla lite ägg till mina bakplaner som jag gjorde igår, iaf, kom från riksvägen och skulle svänga vänster, var sååå fruktansvärt halt att bilen gled rakt in i en snöhög. som tur var kunde jag bara backa mig ur den. annars stog det människor redo att hjälpa mig. (macken mitt emot).

jahapp idag e det singlarnas värsta dag igen då. hej och hå vad roligt.

har gjort lite samtal som jag var tvungen att ringa, sen bakat en smarrig banankaka som jag och sonen ska mumsa i oss sen och nu ska jag läsa nya Elle som kom i brevlådan. yes min dag i ett nötskal. jo måste juh åka och hämta sonen också.

varre fall. hoppas ni har en toppen alla hjärtans dag.


/Lite bitter mamma

Inga kommentarer: