måndag 21 februari 2011

NTZ NTZ NTZ! :D

God kväll!

(det ovan är min vän nattis favorituttryck.. haha)
har nyss slagit ner rumpan efter en dag med massor med intryck och nya människor att hälsa på. tror jag hälsat på alla som jobbar på Clas Ohlsons huvudkontor.. :) haha
men jätte roligt och se och jag känner att jag kommer att passa in bra. den här veckan är det bara information och nästa vecka komme rjag att sitta i mitt egna lilla kontor och jobba. :) ska bli jätte roligt.
fick även mitt passerkort idag, och imorron ska jag ut till Lagret och få lite information därifrån. :) så det ska också bli spännande. finns mycket fina pojkar att titta på där ute så det är en stor fördel.. ;) haha
och tur för mig för det fanns det på huvudkontoret också.. ;) hehe

är trött nu, sov endast fyra timmar inatt, hade lite svårt att sova.. haha var lite nervös. men också för att jag blivit smått beroende av One tree hill. det är juh sååå bra.. :)

nu blir det duscha och sen krypa ner i sängen med film. kommer somna ovaggad..

/taggad mamma

1 kommentar:

Natta sa...

Du är min bästa <3