torsdag 17 februari 2011

401 inlägg.

wow. va tusan har jag skrivit egentligen., vet inte ens om jag vill gå tillbaka och läsa.. nej struntar i det.
startade bloggen för att jag ville skriva av mig sen jag kommit tillbaka hem till Sverige.
för mig har det varit som en slags terapi med skrivandet. känns skönt. även om jag vet att det inte är så många som läser, det har aldrig heller varit målet, bloggen var endast för mig från början.

idag då, hmm, sonen är på dagis, han är feberfri vilket känns bra. men snorig e han fortfarande.
lämnade honom där imorse, det första han sprang in o gjorde var o pussa sin "tjej" Maja. haha fisen.
jag vet allvarligt inte vad det är som är fel på mig. för jag är så fruktansvärt trött hela tiden. det känns psykiskt jobbigt och antagligen är det de som gör mig tröttare. :(
nästa vecka blir det nog bättre, hoppas jag! då ska jag göra min LIA (lärande i arbete) på Clas Ohlsons huvudkontor. :) lära mig lite inköp osv. ska bli jätte roligt! :)

har gått runt och pysslat lite hemma, plockat bort lite saker som sonen snott med sin in på sitt rum, fixat i köket och sorterat smutstvätten, för imorron vill jag tvätta. (om det finns tider dvs). kärringarna e experter på att ta alla bra tider. suck. 

nej nu ska jag inte klaga mer, ska åka hämta sonen.
/trötta mamman.

Inga kommentarer: