måndag 24 januari 2011

Skolan.

Sitter i skolan och finslipar min affärsplan och marknadsplanen. det är inte så enkelt som det låter tyvärr..
Men jag känner mig taggad och nu är jag faktiskt mer inne på att öppna eget.
Är itne alls nervös för framtiden, vet att jag kanske borde vara det men faktiskt nej.
men det kommer säkert.

Har ringt min LIA plats och kollat men dom hade inte bestämt sig ännu, åter till väntan. suck.
jag hoppas bara att dom kan bestämma sig snart för annars måste jag leta ny lia plats. inte världens roligaste uppgift.

dagen består av skola fram till klockan 16 sen hämta sonen och sen hem och laga mat. kul. (NOT)
senare ska jag försöka mig sätta mig ner och skriva klart min mässreflektion, för såg nu att den ska vara inne på fredag! AAAAHHH!

ha en bra dag!
/lite nervösa mamman

Inga kommentarer: