tisdag 25 januari 2011

Sjuk!

I¨går när jag och sonen kom hem var jag så trött att jag gick o la mig en timme, tack o lov för dvd:ns uppkomst och filmen Cars, iaf när jag vaknade mådde jag skit. illamående, feber och tandvärken som jag kännt var på G var nu i full blooom..  ()//(&&%/&%)&(%#¤¤"#¤"¤#  !!!
skit också!

fick i mig lite mat iaf och drack massor med vatten.. gick o la mig och kände mig inte alls piggare snarare tvärtom.. somnade efter mycket om och men.. klockan 3 inatt kommer sonen upp..och ska kolla på bolibompa, jag som trodde de var morgon satte på tvn åt han men klockan visade sig vara 3! så nej han fick gå o sova. men sne kom han igen och skulle promt ligga i min säng. aja han fick väl de då.. jag var då helt död.

vaknade imorse när klockan ringde vid halv sju, då kom jag på att jag hade tvätttid klockan 7! (F****N!)
traskade ner dit och satte på två maskiner (de enda som finns där!) och gick upp o klädde på sonen och mig och åkte till Leksnad för att lämna han på dagis.. satte mig i bilen igen och åkte hem.. inge minne av någon av bilfärderna.. vwet att jag kom hem och la mig o sov till 10. skönt om satan.

gick upp o tog alla tabletter jag hade hemma, alvedon, ipren och några spanska. några som jag inte ens vet om de skulle sväljas eller ja ni vet.. hmm återstår väl o se..
men febern går fasiken inte ner. vet inte vad jags ka göra. o jag måste åka till skolan nu, har lektion klockan 1. o ont i kroppen har jag också. fasiekn då.
den här dagen e inte kul.
jo att jag har pengar på kontot känns bra.
annars bajs dag.

nu måste jag gå o borsta håret.
/dödssjuka mamman..

Inga kommentarer: