söndag 6 juni 2010

jahapp, var ett tag sen man skrev igen. har inte haft nån lust helt enkelt. har inte ens kollat facebook så mycket heller. e bara trött på skiten..

nu är skolan slut, inge mer skola förrens i höst. har distansjobb nu som ska vara klart den 25e juli, så har lite att göra när ajg e i spanien med. japp vi åker ner dit i år. ska bli kul som attan men samtidigt nervöst.
vill inte träffa sonens pappas familj men vad f-n gör man inte för sonens skull.

aja nu ska jag försöka sova, får se om jag kan uppdatera innan jag åker. jo men de gör jag nog.

/Moren som e trött..

1 kommentar:

Mánadis' Vildhäst sa...

Hej hopp!

Jag håller på att registrera företag och har hittat en gård att hyra här uppe i norr:) Se till att ha det riktigt bra i Spanien nu!! Våga inte annat!

Jag lär inte komma tillbaka till Leksand i höst. Du och de andra får komma till mig på ledarskapskurs med häst istället;)

Ha en toppenfin sommar!
Kram//Linda