söndag 30 maj 2010

morsdag..

den enda fina present jag fick av min son var socker på hela köksgolvet. jösses vad jag känner mig uppskattad.. suck..

jobbade igår på MY lady, det var jätte mycket folk, men det var super roligt.. :) sonen var me sin Poffa och jag tror han tyckte de var roligt, fastän han avr sur som en ättiksgurka hela dagen. han däckade hemma i soffan kl 5 och sov tills kvart över 5 i morse.

det var juh medeltidsmarknad i leksand också i helgen och såg en massa folk som va utklädda och så. systra min gick modell för my lady på modevisningen som aordnades på Noret. tyckte lite synd om dom när dom gick andra gången och det var iskallt ute. typiskt sverige väder. ska bli skönt att slippa de här en stund nu..

åker till Spanien den 29 e juni, bokat och klart! :)
den här månanden blir tajt som attan men de e de värt.

nehepp nu ska ajg försöka få sonen i säng för sen ska vi på kalas.
/tjohopp morspropp..

Inga kommentarer: