måndag 1 mars 2010

tankar..

alltid när jag kör bil så rusar tankarna runt om i huvudet. ibland blir jag alldeles irreterad på mig själv.
det här hände idag när jag åkte och lämnade sonen, på hemvägen iaf när jag var helt själv i bilen. sitter och funderar på framtiden och vad jag vill. men kommer alltid fram till samma svar, vill öppna min egna butik coh kommer verkligen göra allt för att detta ska kunna genomföras! tro inget annat. men idag så har jag en riktig dålig dag och känner mig bara bajs. ful, fet och bara allmänt dum i huvdet. finns ingen som tror att jag kommer lyckas förrutom min lärare på skolan. alla andra tycker nog att jag tar mig vatten över huvudet bara för att jag är ensamstående och så. men va fan bara för att jag skaffade barn ska juh inte stå ivägen för mina drömmar tycker jag? men ja vet inte. kanske? jag kanske är dum, eller som min bror säger, det enda jag kommer lyckas med e att stå och servera på Mcdonalds. ja kanske, jag kanske är så du´m att låta rädslan och självförtroendet stå i vägen. just nu känns det iaf så.

1 kommentar:

Hanna sa...

JAG TROR PÅ DIG! Du KOMMER fixa det!!! Jag finns här och stöttar dig i vått & torrt!!! :)

Puuss Hanna