måndag 1 mars 2010

knåp och klur..

imorron ska vi bygga upp vårat butikskoncept i skolan. jag vet vad jag vill men ändå så känns det svårt att få ner det på print.
har iaf en tanke som kan göra min butik lite mer nischad än andras. men det tänker jag inte tala om här.. haha då tar väl nån den ideén.

idag kom anticimex så jag hoppas att mössfanskapen försvinner nu! annars locvar jag att jag flyttar. hatar det där ljudet och känns så j-a äckligt.
fy attans vilket snö oväder det är ute, om jag inte var tvungen att ge mig iväg med bilen skulle jag nog stannat inne hela dagen. när sonen kommer hem ska vi städa hans rum och laga lite pannkakor. :) mums.
tänkte göra det igår men var såå j-a bakis att jag inte orkade. vart tortellini igår ist. lika gott det. ikväll ska jag skala potatis till kåldolmarna imorron. fick nån craving efetr dom igår. ja när man e bakis vill man ha alla konstiga saker. haha

nehe nu ska ajg ner till tvättstugan o se om det finns nån tid. högen bara växer och växer. suck.
/Mami ful

Inga kommentarer: