torsdag 26 november 2009

känner mig trött på att behöva vara hemma hela tiden. 2 veckor sjuka och sen nu en vecka hemma bara för att.. sonen likaså. han e lite uttråkad som jag.

sonen vaknade vid sju så de var skönt, sen satte han sig och tittade på Playhouse Disney, ingen kanal vi har hemma och han njuter för fulla muggar av att titta på Nalle Puh (eller mamma mu) som han säger .. :) haha

igår bakade jag lussebullar! :) riktigt goda.
tänkte jag skulle gjort knäck också men hade ingen sirap så de får bli sne när jag är hemma.

ska försöka gå ut idag med sonen, han måste få lite färg på kinderna. här i huvudstaden e det grått men det regnar iaf inte. så då får man passa på.
sen vette tusan vad vi ska hitta på.
imorron åker vi hemåt igen, ska gå på Julmarknad i helgen, vet inte vart ännu efterssom det e överallt. men det lutar åt Borlänge och Falun. :)
sen ska jag in och handla en speciell julklapp och bara njuta av helgen. (inte för att jag varit upptagen resten av veckan hrrm)

nej nu kanske man ska ta och börja med att få i sig lite provians.. :)
sen ikväll blir de mys..;)
/little me

Inga kommentarer: