lördag 28 november 2009

Julmarknad....

varit i leksand idag på julmarknad. imorron e de juh första advent, och snart är det jul. jösses vad fort det går. kändes som det var igår man skulle börja skolan igen.
iaf fyndade lite små saker på marknaden, ett hjärta med vingar iaf som det står god jul på , sen en liten skylt det står skafferi påå. :)
hänger så fint på plats redan. imorron ska jag rensa skåpet och ställa allt fint. har juh två så tänkte försöka samla allt i ett. :) då har jag ett skåp ledigt så då e frågan vad jag ska ha där. hmm får se då.. :) har planer på att ta bort dörren till ett av skåpen i köket (ovanför spisen till vänster) och bara ha fina burkar där. hmm tror det kan bli fint. dom tar juh upp all plats på diskbänken iaf.

imorron e det första advent som nämt tidigare, ska baka lite knäck och storstäda här hemma. sonens rum ska det bytas sängkläder i och i vardagsrummet ska det dammtorkas och fixas lite.
konstigt nog ser jag faktiskt fram emot det. ler.

har färgat håret, nu e det mörkt.. :) ska lägga upp bild sen, känner mig faktiskt nöjd. tycker om att ha mörkare hår och det e juh min naturliga hårfärg, mörk brun. känner mig som hemma i mörkare hår.

mår dåligt över min kropp, har gått upp i vikt och ska nu börja göra nåt åt det, så nu blir det bantning. ska köra lite GI metod tänkte jag. får se hur länge jag står ut.

nej nu ska jag göra en ansiktsmask och sen lägga mig i sängen med en film.
/darker mom

Inga kommentarer: