lördag 22 augusti 2009

Studerande..

japp nu är man tillbaka i skolbänken..:) känns faktiskt bra.
första veckan har varit mycket information och nollning, men den har inte jag varit med på efterssom jag har fått lov att ha barnvakt till sonen min så jag fick lov att åka hem direkt efter skolan. har haft inskolning på sonens nya dagis samtidigt som jag har fått lov att vara i skolan, som tur har man två änglar till systrar som hjälpt mig. annars hade jag inte klarat av det.
som sagt första veckan mycket information, nästa vecka blir det mycket på en gång känns det som, måste vara utvilad men det är ganska svårt att vara det när ens son vaknar före kl 6 varje morgon. hmm. får börja gå och lägga mig tidigare. (tåls att tänkas på..)

helgen har varit lugn, idag har vi bara varit inne och tagit det lungt. cyklat lite och varit inne och städat. fy fan vad jag hatar att städa, nog det värsta jag vet.
nästa vecka måste jag åka och storhandla med. blä. men men, måste göras.

nej nu ska jag krypa ner i säng. saknar min snygging. <3

/study barbie..;)

Inga kommentarer: