söndag 23 augusti 2009

ja jäklar ja..

idag har det inte skett mycket kan jag lova, har varit iväg till syster som hade kalas, hon fyllde år i onsdags. vi var bara två av syskonen där, de andra hade fått förhinder.
har packat lite saker som sonen ska ha med sig till dagis imorron, lite kläder och massa saker.
blöjjor måste jag åka och handla imorron. börjar kl 10 imorron till 5 så det blir en lång dag för sonen men det ska nog gå bra.

är lite smått sur på vissa saker, men det e något som jag själv måste försöka ta tag i. känner mig lite maktlös men f-n vad jag ska peppa mig själv för att gå igenom detta!!!

imorron börjar allvaret på riktigt, känns lite skrämmande men det ska bli såå roligt!!!!!!!! :)
uppdaterar nog allt efterssom jag får tid.

nu ska jag fortsätta titta på teve!
/Peppade morsan

Inga kommentarer: