lördag 13 juni 2009

nu är ljuset tänt..

fick en sån här myskänsla när det regnade ute och det var lite ruggit.. så efter hjag lagt sonen så tände jag ljus i vardagsrummet och burrade in mig under filten och slog på teven.. ville helst läsa min nya bok men orkade itne resa på mig igen..;)
vadå lat?? haha nej men är man bekväm så e man..:)


har varit och grattat Alfie idag, han fyllde 3 igår. han fick en boll av oss.. bra leksak..:) låter inte och kan underhålla i många timmar..

sonen har haft en massa utbrott så jag e helt slut. han bara skriker och skriker så jag vet inte vad jag ska göra. igår började han skrika bara för att jag sa att vi skulle byta om till pyjamas, och idag för att vi skulle byta blöja då han hade bajsat.. vette fan vad jag gör för fel.. eller vad det är som gör att han skriker..
idag tog jag upp honom och sjöng samtidigt, då rev han mig så hårt i ansiktet att det började blöda. jo tack då. misshandlad av sin 2åriga son. men men.. får skylla mig själv som tog upp honom. men jag har slut på ideer, vad tusan ska jag ta mig till? men som tur är vet jag att det kommer att gå över men jag kan lova att detta får mig att bli lite rädd att skaffa ett till barn..

är livrädd för att skicka ner sonen till spanien nu, speciellt efter alla flygolyckor. har hänt 5 st på en vecka. och en hände juh t om på kanarieöarna. usch nä nu ska jag tänka på blommor och fjärillar..

nu ska jag se på sjätte sinnet som går på teve.
/ensamma mamman..

Inga kommentarer: