tisdag 16 juni 2009

fy bubblans..

vad trött jag är. .. försov mig imorse, eller nja inte riktigt, vi skulle till sonens nya dagis i leksand och hade ställt klockan på sju men vaknade kvart i nio och skulle iväg vid halv tio. det var bara kasta sig in i duschen och ge sonen gröt och sen iväg.. vi var där i tid iaf..:)
verkade vara ett toppen dagis! :) han kommer att trivas som fisken i vattnet.
ringde även Leksandsbostäder och det verkar finnas något åt mig..:) men som vanligt vart det strul med skatteverket om att jag fortfarande inte var inskriven i sverige. j-a myndigheter!!!!
men men de ska lösa sig för imorron ska jag skciak in ett papper så löser det sig nog och som det verkar kan vi snart bli leksandsbor..:)

imorron ska jag på introduktionsdag på clas, känns bra faktiskt att jag ska börja där..:) kommer att få lite mer tid för min son. allt som e viktigt just nu, min son!

börjar känna mig så inne i hemtex att jag kommer verkligen att bli ledsen när jag ska sluta. men nu börjar LIFE! :)

brudarna och jag ska åka på kryssning¨snart, eller i sommar rättare sagt! :) ska försöka kolla upp lite priser och sen j-a ska jag boka!! :)
för vi ska åka på kryssningen babes!! YOU ROCK!!! ;)

nu ska jag hopp in i pyjamasen sen slockna framför teven. :) KRAMAR

1 kommentar:

Hanna sa...

JAA! KRYSSNING SKA DET BLI! Men pia kan bara den andra helgen, 7-9 april el va det var.. :) men det funkar ju;)

KUUUL! puss