måndag 18 maj 2009

jo men visst..

är jätte trött idag, så trött att jag försov mig. kom bara en halvtimme försent så det var inte så farligt. sonen vaknade vid 3 och var vaken i en halvtimme. lite drygt. han somnade om iaf. e så van vid att han vaknar vid 6 men idag gjorde han det så klart inte.. jag råkade väl stänga av mitt alarm och vaknade vid 7:15. då fick jag panik och stressade som tusan.. hatar att stressa. usch...

hittade ett par billiga och tjusiga joggingskor..:) dom e silver och jag betalade bara 99 kr för dom!! :) sikket kap va?

sonens pappa har bokat biljett i sommar så att sonen ska åka ner till Spanien., känns inte alls bra. sonen ska vara där i ca 3 veckor. VILL INTE!

själv ska jag visserligen jobba hela sommaren men vill att min prutt ska vara hemma och sova i sin säng! då vet jag juh att det e där han e och att han mår bra och är trygg.
när han e hos sin pappa följs inga regler, inga rutiner och han får ingen riktig mat. så nej jkag vill inte skicka ner han .

ska gå och duscha nu sen blir det tidig sänggång.
/irreterade modern.

1 kommentar:

Stolt Mamma sa...

Usch, förstår att det måste kännas så sjukt jobbigt! =/ Jag skulle för allt i världen inte vilja vara ifrån mina barn i tre veckor..fy!=(