torsdag 21 maj 2009

Choklad vindruvor och svartvinbärsjuice..

nya dieten inför den kommande mensen.. hmm känns lite lustigt men e så fruktansvärt sugen på choklad hela tiden! och itne bara vanlig choklad heller, det ska vara typ japp eller brake. :) MUMS!! försöker behärska mig under jobbet men när lunch rasten kommer e det svårt..:) haha speciellt efetrssom alla på jobbet e såna godisråttor och det står en stor burk med chokladbollar framme. inte det lättaste då. men konstigt nog verkar dieten verka för har gått ner 2 kg på en vecka..;) nu e det bara 10 kvar! känns inte lika roligt kanske.


ska ner i tvättstugan nu, har en massa sängkläder som måste tvättas! drygt som fan.. men emn..

sen ska jag städa lite hemma, plocka ner en massa bråte i förrådet och sen bara slappa.. hade planer på ut i skogen med sonen idag men får se hur det blir för de har sagt att de ska börja regna. men men.. får se hur vädret ser ut lite senare.


fick en bild igår av min käre kompis harrish från spain som jag tänkte ni kunde få se..:)


Samantha, Lauren och lilla jag..:)

nu måste jag kila, men aknske skriver ett litet inlägg ikväll..:)

KRAMAR

Inga kommentarer: