lördag 2 maj 2009

börjas igen...

känner mig lite smått sjuk igen, hade ont i halsen i morse och nu är jag täppt i näsan och känner mig allmänt risig.
idag var sonen och jag på marknaden, vi var där en snabbis bara, köpte tre filmer och en ballong till sonen. den gick dock sönder på 30 sek. men men.. han fick juh en iaf..:) efter marknaden åkte vi till Lager 70 och sonen fick en ny pyjamas och jag köpte mig en ny top för endast 50 kr.
efter det for vi hem till mor och gick ner och tittade på deras nya hus, sonen älskar att leka i en liten grushög som finns utanför och han blev rejält skitig men oj så lycklig han var..:)
då kom min pappa och hans tjej dit och vi for hem till mamma och åt pizza. sen åkte jag och sonen hem och han somnade direkt. så min kväll e tyst och lugn. ensam men ganska skönt.

annars då? jo då som sagt mår lite halvt risigt men annars mår jag ganska bra. sonen fyller år på måndag och imorron ska vi ha kalas med hela familjen. hoppas bara att det e lika fint väder som det har varit hela helgen så vi kan sitta ute på gården.

har ont i magen, mår lite illa samtidigt som jag e orolig.. usch inge roligt.. dricker proviva varje morgon men idag verkar den itne hjälpa.
vill vara kär de e juh faktiskt vår nu.. ;)

nu ska jag titta på en film i sängen..

kramar från little mini me

Inga kommentarer: