torsdag 30 april 2009

Valborg..

Jahapp ensam som vanligt sitter man i soffan.. på självaste valborg.. SUCK..
e såå j-a trött på det här nu men samtidigt är jag jhellre hemma än är ute och dräller..
hade så gärna velat att sonen skulle fått sett en brasa men det blir försent för honom tyvärr. han somnade vid sju och nu sover han som en stock. han fick sin medecin och ögondroppar så jag hoppas att han blir frisk snart.
han har varit hemma i två dagar nu och blir hemma imorron med...

är så trött på att bli utnyttjad, hela j-a tiden!!! hatar att bo i den här hålan, vill härifrån och helst igår.

har varit och tittat på en lägenhet som var till salu men valde att inte blanda mig i det, lägenheten var jätte fin men tvekar. ska jag flytta så blir det nog till leksand, har juh sökt till skolan där. ska dit den 17e maj på intervju, så jag håller tummarna. sonen har juh fått dagis där så det vore bättre.

aja men i helgen blir det rättviks marknad och sen på söndag blir det kalas för sonen, vette tusan vad man ska köpa åt han.. men de ordnar sig nog..
aja men nu ska jag kila, funderar på ett vinflaska som jag har i kylen..
hmm har lite filmer med som nån idiot lämnat kvar, sorry nu e dom mina.:) kanske ska göra en helkväll imorron?? vin, choklad och filmer? ja så får det bli! :)

Trevlig Valborg från lilla ensamma mamman..

1 kommentar:

Hanna sa...

Hoppas din valborg var okej iaf:) och att du fick det lite mysigt ändå:) Du får komma hit till västerås snart, så kör vi en riktigt tjejkväll, du, jag, nattis och potta lotta:)

Puss&Kram Hanna