tisdag 21 april 2009

tuff dag- but I´m alive!

dagen har varit jobbig efetrssom jag vaknade vid halv fem av min kära lilla son, gick till hans rum och hämtade honom och lade honom brevid mig och han somnade en liten stund men han tyckte att det var roligare att ligga och köra in sina knän i min rygg.


iaf gick väl upp vid 5 och satte på bompa till sonen, försökte somna om men det va rinte så lätt, sonen hittade sin traktor och lät "brrmmmm brrmmmm" hela tiden. jippie.


dagen har gått ganska bra, har dekorerat skyltfönstret på hemtex. eller sängen som står där. det skulle vara sommar tema och det blev super fint. bytte gardiner som var bakom.


kände mig jätte stolt och fick beröm från mina kollegor om hur fint jag hade gjort...:)


så nu det gjorde hela min dag kan jag lova!! :)






min dekorations förmåga inne i sonens rum.. okej inte såå jätte fint men e nöjd!





kom inte hem förrens halv 6 och var jätte trött och det var sonen med, han åt lite mat och jag gjorde honom iordning för sängen. han satte sig med sin snuttefilt och tutten framför Bompa.


själv gjorde jag potatisgratäng till mig.. MUMS vad gott. har gått och varit sugen hela veckan och tyckte att nu var det dags. fick prova någon ny grädde från min styvpappa, mildas med vitlök och citrontimjan, hade i det i gratängen och det blev jättegott!!! så de kan ni prova om ni vill!





nu ska jag skicka några mail sen blir det nog sänggång..

1 kommentar:

Hanna sa...

Vad duktig du är Verre:)

Och fint i gabbes rum också!

Ha en super tisdag! puuss Hanna