måndag 20 april 2009

hmmm

har precis slagit ner bakdelen i soffan och känns som om jag ska somna..
sen jag kom hem har jag diskat, dammsugit, lagat mat och planterat om blommor... och lagt sonen förstås... han somnade snällt vid 18. de var ute när jag kom och hämtade honom och han har fått jätte mycket färg i ansiktet och på händerna.. sötnöten.

det har gått bra att jobba idag, har gått och donat hela dagen. fixat lite blomsterarrangemang och packat upp nya varor som kommit. det e såå himla roligt att jobba där, nu fattas bara kassan sen kan jag det mesta. men de ska nog gå bra.
fick även veta att jag ska jobba lite i Falun, så de känns jätte kul!

idag kom bror med barn och tjej och vi åt på Thaien som e brevid hemtex på utsidan..:) MUMS!
det var riktigt gott..!! så jag e fortfarande mätt men har ätit en macka sen när jag kom hem.
fick nybakta tekakor ígår av en kompis och de e juh bara för gott. usch borde inte men kan inte ¨låta bli..

igår såg jag på Twilight, herregud vad bra den var.. riktig mysig kärleksfilm även om det var vampyrer i den.. ler.. Im a sucker for Love..:)
Nu ska jag gå och lägga mig i ett varmt bad,
/lovely and desireble lonely mother..

1 kommentar:

Anna Estéen sa...

får komma in och hälsa på dig när du är i falun då :)