söndag 26 april 2009

seg, uttråkad, och nu börjas de igen..

hade en period förra året då det var jobbigt och nu börjar det komma tillbaka..
fast hela mitt liv e förändrat från förra året.
jag trivs jätte bra på hemtex, det gör jag verkligen och sonen min har det bra på dagis och jag vet att han älskar att vara där. men ändå. orkar ingenting, har inte lust med nåt, orkar inte ta i tag i saker och ting och kunde jag så skulle jag nog hellre gömma mig under täcket. usch.
vette fan vad det är som gjort att dom här känslorna kommit tillbaka men här är dom.
tror det kan vara för att mitt ex ska flytta ihop med sin tjej som bor på teneriffa. han har träffat henne när han var tillsammans med mig och det e lite jobbigt. har inga känslor kvar för honom men bara det att han gått vidare och träffat någon och ska starta familj med henne känns jobbigt medans man själv sitter ensam och ingen vill ha en liksom. kan vara därför??

jaja men så e de, my life in a nutshell..

har fått låna lite filmer av en kompis och nu sitter jag och ska titta på Iron Man.. den har jag velat sett sen den kom ut på bio så jag har höga förväntningar kan jag lova.

imorron börjar en ny arbetsvecka och jag ska få lära mig kassan, ser jag fram emot. det blir juh helt annat då än när jag måste ropa på någon annan. :)
nu ska jag som sagt var titta på filmen, imorron ska jag ringa anticimex för att jag har fått myrinvasion hemma.. SUCK.. ÄCKLIGT MED!!! :(
god natt på er.. kram från lilla ensamma mamman

1 kommentar: