torsdag 23 april 2009

i mitt esse..

vi håller på att möblera om i butiken och jag har donat hela dagen! flyttat lite handdukar och möblerat om lite andra "presentartiklar". Ljuslyktor och sånt.
jag älskar verkligen att pyssla och dona. känns som om jag hittat rätt ställe för mig.
har skickat in ansökan till skolan idag. jag håller bara tummarna! :)

jag tror att min kära kisse är på tjocken! det vill jag verkligen inte, kan juh inte behålla dom! men jag får väl bara vänta och se hur det blir. men som sagt håll alla era tummar som finns att det inte blir nån tillökning i den här familjen tills åtminstone 2 år till..:) efter jag gått ut skolan så hoppas jag att det det blir någon att bilda familj med så jag kan skaffa ett till barn me nån lycklig man där ute. oj nu svamlar jag.. hrrrmmmm sorry...

på lördag ska vi ut med jobbet på Broken Dreams..:) ska bli jätte roligt! ser verklugen fram emot det, min son ska bli passad av min lillasyster. behöver lite utetid med vuxna..:)

nu ska jag gå och fixa matdosa tills imorron!
see u later aligator..

Inga kommentarer: