måndag 13 april 2009

imorron börjar praktiken på hemtex óch jag kan ärligt säga att jag e skit nervös..:) även om det ska bli super roligt! :)
nu är sonen hemma igen och det känns jätte bra, han hade feber och ögoninflamation igår och idag är det mycket bättre. vi har varit hos mamma och hälsat på, han var jätte nöjd med att sitta på golvet och leka med bilarna och hunden.
imorron ska han vara hela dagen på dagis, ska bli kul och se hur det kommer att gå. jag tror att både han och jag kommer må bra av att få göra något nu hela tiden..:)

pedro (sonens pappa) skickade med lite korv och sånt från spanien som jag e döds sugen på nu..:) kanske ska provsmaka lite idag och kanske äta det imorron..;)
imorron ska jag äta paj till lunch med feta ost och corn.. (hemmagjord) ska bli mumsigt..:)
ska fixa lite sallad med kansske.. lite nyttig måste man väl vara också??;) ska smyga med en kexchoklad med..;) haha lite energi..haha

aja men nu ska jag kila, kanske uppdaterar imorron om hur de gick första dagen och allt..
/lyckliga mamman igen

Inga kommentarer: